Tvorba internetového obchodu – Při tvorbě myslíme na snadnou orientaci pro zákazníka, pohodlnou online platbu a moderní vzhled.
Efektivně prodávat
Propojíme Vaše nabízené produkty do více prodejních kanálů. Ze zkušeností víme, že taková úprava velmi významným procentem ovlivní tržby. Vaše produkty se budou automaticky vystavovat na dalších prodejních serverech. Pokud Vás tvorba internetového obchodu láká napište nám, rádi s Vámi probereme možnosti projektu.
Srovnávače zboží – Heureka.cz, zbozi.cz,… dle požadavků klienta
Aukro.cz – propojení s největším tuzemským obchodním portálem
Amazon.com – největší internetový obchod na světě
Ebay.com – největší internetový portál na světě
Adaptivní design
Váš web se bude správně zobrazovat na počítači, tabletu i mobilu – zpřístupnění obsahu webu uživateli bez ohledu na zařízení jaké používá…Adaptivní design je v současné době nutnost.
„Věděli jste, že celosvětový prodej chytrých telefonů překonal celosvětový prodej počítačů a notebooků už na konci roku 2010? To znamená, že čím dál více lidí navštěvuje webové stránky přes mobilní zařízení a více lidí přes mobilní zařízení nakupuje. Lidé si z mobilních zařízení a tabletů objednávají častěji než tomu bylo před lety. V roce 2015 se v USA na internetu pohybovalo 80% mobilních zařízení (tablety, mobily, hodinky,…). Tvorba internetového obchodu s adaptivním designem je nutnost.“
Základní funkce e-shop systému
- Efektivní nákup s registrací i bez registrace.
- Možnost poštovného dle skutečné váhy objednávky.
- Newsletter včetně možnosti rozesílání s automatickým linkem odhlášení odběratele.
- Integrovaný nástroj pro zálohování i obnovení databáze.
- Změna ceny dle zákazníkem vybraných parametrů zboží.
- Zákaznický účet – možnost editace osobních údajů zákazníkem (fakturační a dodací
adresy, hesla…), přehled o stavu objednávek, historii nákupů, vložených komentářů a hodnocení zboží, případně i možnost soukromé inzerce. - Multiměnovost – možnost nadefinování různých měn s koeficientem přepočtu – zákazníci si tak můžou zvolit měnu ve které chtějí nakupovat.
- Multijazyčnost – možnost překladu do různých jazyků s kompletně oddělenou databází nebo společnou databází produktů pro všechny jazykové lokalizace
- Informace o stavu objednávky – v zákaznickém účtu i e-mailem.
- Možnost vytvoření více administračních účtů s různými oprávněními.
- Neomezený počet kategorií a podkategoríí, možnost zařazení zboží i do více kategorií.
- Ankety, informační nebo reklamní boxy pro text i bannery – možnost prodeje a vedení bannerové kampaně dle počtu emisí, zadavatel může sledovat svůj banner z omezeného správcovského účtu.
- Tvorba vlastních e-mailových šablon pro ulehčení komunikace se zákazníky.
- Automaticky generovaná mapa stránek.
- Editace komentářů, recenzí, inzerátů, statistiky a mnoho mnoho dalších užitečných funkcí.
- Možnost vkládání textového vodoznaku při uploadu obráku.
- Hromadné úpravy stavu objednávky, stavu vyřízení , úhrady i mazání.
- Možnost zasílání automatických e-mailů z emailových šablon které lze předem vytvořit. Kromě automatického e-mailu o objednávce lze použít i při oznámení změny stavu objednávky, zaslání podacího čísla pro sledování zásilky, zaslání faktury, atp.
- Možnost přidávání, změny i odebírání produktů v objednávce, změny údajů zákazníka, přiřazení objednávky k zákaznickému účtu atp.
- Novou objednávku lze vytvořit i v administraci s předvyplněnými dodacími údaji zákaznického účtu i pro nové zákazníky bez předvyplnění (telefonické objednávky, nákup na prodejně.)
- Slevové kupóny, procentuální anebo na určitou částku. Definice platnosti kupónu a to časově i minimální cenou nákupu. (zákazník je informován o částce za kterou ještě musí nakoupit pro uplatnění kuponu, kupon na určitou částku je uveden v seznamu objednaného zboží i na faktuře).
- Editace platebních metod a dopravy, cenu dopravy lze regulovat dle 5-ti úrovní součtu skutečné váhy objednaných produktů. Při určitém součtu ceny produktů také možnost dopravy zdarma.
- Třídění produktů dle kategorií, stavu aktivace, stavu skladu, i dalších nastavení.
- U každého produktu 3 cenové hladiny pro různé cenové skupiny, původní cena a výše DPH.
- Funkce klonování produktu a editace k produktu přiložených souborů.
- Možnost časově omezit zobrazování produktu (časově omezená nabídka).
- SEO, volba meta tagů v hlavičce stránky každého produktu (název, popis, klíčová slova).
- Editace značky, dostupnosti, stavu, pozice, hmotnosti a skutečná regulace počtu skladem.
- Možnost přidání souvisejících produktů, aktivace a deaktivace recenzí a hodnocení produktu.
- Tvorba vlastností a skupin vlastností s možností rozdílu v ceně dle zákazníkem vybrané vlastnosti. Máte tak možnost prodávat daný produkt v různých variantách, barvách, baleních, atp.
- Automatické atributy „novinka“, „nejprodávanější“, „akční nabídka“ dle skutečných údajů z databáze.
- Vždy aktuální XML výstupy pro různé vyhledávače zboží.
- Export a import produktů v CSV, jednoduchá aktualizace kompletně nebo po kategoriích.
- Editace osobních údajů uživatele (fakturační a dodací adresy, generování hesla atp.).
- Možnost řazení uživatelů do 3 různých cenových kategorií.
- Funkce tvorby uživatelských skupin, kromě cenových kategorií tak lze uživatele třídit i podle jiných parametrů (typ odběratele, zájmová skupina, datum zřízení služby, atp.).
- Hromadné akce zařazovaní uživatelů do cenových kategorií, aktivace, deaktivace uživatele a mazání.
- Filtrování uživatelů dle uživatelských skupin nebo cenových kategorií.
- Uživateli i celé skupině uživatelů máte možnost zasílání automatických e-mailů z emailových šablon které lze předem vytvořit.
- Možnost přiřazení autorizovaných stránek k uživatelům i celým skupinám uživatelů.
- Poznámky k uživateli, zobrazení datu registrace i datu
- Hromadné úpravy cen, přepočet dle koeficientu, nebo přesun všech údajů cen produktů.
- Hromadná aktivace, deaktivace, změny cen, údaje skladu, pozice či mazání produktů.
- Automatické generování a tisk poštovní složenky typu A v PDF (dobírková platba na účet).
- Automatické generování faktur v PDF (proforma faktur i daňových dokladů) s možností uložení, tisku i zaslání v příloze e-mailu.
- Gopay modul propojení platebních bran
- Funkce „Heuréka – Ověřeno zákazníky“.
- Funkce marketplace – prodej produktů návštěvníka
- Integrace a úprava grafické šablony eshopu
- Propojení srovnávačů zboží – heureka.cz, zbozi.cz,…
- Propojení s aukro.cz
- Propojení s amazon.com
- Propojení s ebay.com
- E-shop na facebooku
- Chat pro navstevnika webu (info)
Jak vše probíhá ?
1. Konzultace
Porozumění představy a cíle klienta2. Shrnutí
Shrnutí ze schůzky a zaslání možnosti řešení3. Výběr varianty
Klient si vybere jednu z variant4. Záloha
Zaslání 40% zálohy5. Pracujeme :-)
Nastala procesní část domluvené zakázky6. Kontrola
Kolo připomínkování a finální úpravy dle klienta7. Doplacení
Doplacení zbývající částky8. Jsme v cíli
Předání hotového projektuMáte dotaz ?
Pokud něčemu nerozumíte, nebo si chcete nechat nacenit projekt, napište nám budeme Vás co nejdříve kontaktovat